top of page

Екологічне прибирання #моїдобріекосправи

Зараз стільки всього продають у магазинах: смачного, корисного, для затишку в оселі і для гарного вигляду! І все у таких гарних і якісних пакуваннях, що й викидати шкода! Та й навіщо! Ми озирнулися навкруги і хочемо поділитися нашими спостереженнями (із останнього):

  • Форма з під зефіру стала горщиком для вирощування зеленої цибулі

  • Постільна білизна, якою не користуються, стала фартушками та косинками для чергування

  • Старий дідусів халат стане гарними ганчірками для прибирання

  • Із залишків лінолеуму вийшли зручні серветки для ручної праці

  • Принесені пакування для декоративних квітів стали яскравими кашпо для квітів кімнатних

  • Залишки пластику стали шпаківнею

  • Іграшки, якими вже награлися, стали в нагоді в інших групах

І таких прикладів багато.


А ось, що кажуть наші вихованці:

Майже усі здають використані батарейки до пунктів прийому, які розташовані у багатьох супермаркетах, для подальшої переробки. Дитячі речі та іграшки, якими вже не користуються передають нужденним. Допомагають старшим братам і сестрам збірати макулатуру у школу.


Кузьміна Ліза

Моя тітка швачка та пошила мені сумку з маминих джинсів, тепер це мій найулюбленіший рюкзак.
Ще я полюбляю допомагати бабусі по городу. Ось так ми збирали листя та сухі палки. Ми їх не палимо , я знаю, що це шкідливо. Ми збираємо до мусорної машини щопонеділка.

Данііл Романов

Ми живемо у приватному будинку,тому роботи багато. Я щодня допомогаю матусі збирати листя, гілки, сміття. Палити їх не можна,це шкідливо,ми віддаємо це до машини, яка збирає сміття.

Клочков Егор допомагає вдома сортувати сміття і щодня його виносить.


Бєлобоков Михайло

Старі речі непошкоджені ми збираємо та відвозимо до дитячого будинку. Те ж саме робимо і з іграшками))))) Ось зібрали сьогодні - буде час мама відвезе.

Застрожнікова Анна

Ми з мамою розбирали шухляду та знайшли стару мішуру. Ми вирішили не викидати ії, а зробити чудову новорічну прикрасу - ялиночку.

Лаврентьєв Ілля

У нашому будинку стоять спеціальні сортувальні контейнери, я щоденно допомогою батькам сортувати сміття (пластик, скло та бумагу).

Виходцева Саша

Ми з мамою намагаємось не викидати пластикові пляшки у контейнери зі сміттям, а залишати поруч. Їх можуть забрати окремо і здати до пунктів прийому вторинної сировини.

Дуже гарний фотозвіт зробила наша маленька еко-активістка Аннушка Кужбаренко з матусею Наталею.

Я вместе с мамой сделала кормушку для птиц, украсив её разноцветными наклейками, чтобы она была заметнее. Я накрошила в неё хлеб, чтобы было что кушать птичкам и разместила ее на дереве. Теперь всё время буду насыпать в кормушку еду для птиц!!!!

Когда позволяет погода, я передвигаюсь по городу на велосипеде или самокате: это комфортно, довольно быстро и безопасно для окружающей среды.

Гуляя на улице, я всегда выбрасываю мусор в урну или специальные контейнеры

Я сортирую дома мусор, а потом выбрасываю его в специальный контейнер.

А ось ще один наш маленький еко-активіст - Михайло Курись:

Ми всі одна велика родина - діти, батьки, працівники! Наш садочок – наш другий дім! І ми дбаємо про нього, про наше місто, про нашу планету!


🔷 Бєлобоков Михайло

🔷 Бондаренко Поліна

🔷 Застрожнікова Анна

🔷 Ірха Ілля

🔷 Клочков Єгор

🔷 Кокорина Катерина

🔷 Кузьміна Єлизавета

🔷 Новікова Кіра

🔷 Широков Влад

🔷 Греченков Станіслав

🔷 Виходцева Олександра

🔷 Лаврентьєв Ілля

🔷 Романов Даніїл

🔷 Рудь Єгор

🔷 Василенко Ярослав

🔷 Гончаренко Юліана

🔷 Капаніна Анастасія

🔷 Карпенко Володимир

🔷 Корнієнко Влад

🔷 Кужбаренко Анна

🔷 Салинініна Софія

🔷 Курись Михайло

🔷 Фабрий Данило

🔷 Рахимова Мірослава

🔷 Мельнікова Олександра

🔷 Домбровська Ярослава


🔶Вихователі Карпій Ірина Олександрівна та Альошина Альона Олегівна.

Недавние посты
Архив
Поиск по тегам
Мы в соцсетях
bottom of page