top of page

Наші домашні улюбленці #моїдобріекосправи

30 листопада відзначають Всесвітній день домашніх тварин – World Pets Day. Свято було засноване у 1931 році на Міжнародному конгресі прихильників руху на захист природи, що проходив в Італії.


Їм багато від нас не потрібно,

Лише б тільки ми їх любили

І завжди були у відповіді

За тих, кого приручили.


А тепер історії про наших домашніх улюбленців.


Поліна Бондаренко:

Зараз у мене немає домашніх тварин. На жаль, я цілий день знаходжусь в садку, а тваринка би сумувала одна вдома. Але коли я стану дорослішою, то хочу собі рудого котика. В нього буде ім'я Рижик).

Михайло Бєлобоков:

Я хочу малесеньку собачку та чекаю коли вона з’явиться, ось таку))))

Стас Греченков:

Я дуже люблю тварин, особливо котів. У мене вдома живе кіт Том. Коли я дивлюсь мультики по телевізору, він завжди сидить в мене на руках, котик мене теж любить, він висловлює це муркотінням! Ось мій Том маленький 👇

Катерина Кокоріна:

На жаль, у мене вдома немає домашніх тварин, але вони є у моєї бабусі – два білих котика: Пушок та Сьома, я дуже люблю з ними гратися, коли приходжу до бабусі.

Данііл Романов:

У мене є домашні улюбленці – кішка Тома (її нам віддали) і найрозумніший, найдобріший, найгарніший пес Титан.. Його доля була дуже тяжкою: він жив на вулиці, у холоді і в голоді, весь у шрамах... Коли ми дізналися про нього (він жив біля під'їзду мого друга), йому загрожувала небезпека, тому що його хотіли отруїти. Ми прийняли рішення забрати Титана до себе і ні краплі про це не пожалкували. Здійснилася моя мрія – мати не тільки собаку, а й відданого друга, його мрія теж – мати сім'ю і відчувати що за нього піклуються, люблять. Я хочу робити добрі справи, адже тоді наш Всесвіт стане набагато добріше...

Єлизавета Кузьміна:

Я завжди мріяла про домашнього вихованця. Це моя Ася, їй 2 роки. Вона слухає тільки мене, тому що я займаюся карате.

Владислав Широков:

У моєї бабусі живе кіт Рижик, йому вже 13 років, але він дуже грайливий і кумедний кіт. Рижик дуже любить спати у шафі і завжди просить щоб його туди підсаджували, ще він просить їсти на двох лапках і дуже смішно муркотить, любить грати з пухнастою мишкою.

Олександра Виходцева:

У мене, на жаль, немає домашнього вихованця, хоча я дуже про це мрію... Ну нічого страшного, у бабусі з дідусем мешкає маленьке диво – папужка Марік. З ним ніколи сумувати, весь день він у справах і турботах, тому що таке папужка в будинку знають, напевно, всі. Але це не біда, він дуже цікавий, любить спілкування , особливо "поговорити". Коли я тільки заходжу на поріг, він починає голосно кричати та радіти.

Єгор Рудь:

У нас вдома живе крилатий друг, ми назвали його Пучок. Він з'явився у нас лише два місяці тому, дуже кумедний та товариський. Ми його дуже любимо!

Анна Застрожнікова:

У мене є улюблениця-кішка Тіма. Вона грайлива та дуже лагідна. Коли я беру іі на руки, то вона муркоче мені.

Кіра Новікова:

У мене є кішка Б'янка. Її ми знайшли на вулиці з перебитим хвостиком. Тепер вона живе у нас вдома. Дуже любить морозиво, особливо їсти його зі мною!

Лаврентьєв Ілля:

На жаль, у мене немає домашніх тварин, але я дуже хотів би, щоб у мене з'явилися кіт, собака та папуга.

Данило Фабрий:

У нас немає домашньої тварини, але ми завжди ходимо до парку годувати голубів.

Володимир Карпенко:

Наша собака Адель народила нещдавно 9 цуценят. Вони усі такі кумедні та веселі, Адель піклується про них, годує, миє, навчає. Я дуже люблю свою собаку!

Анна Кужбаренко:

А у нас немає вихованця, але ми ходимо гуляти і годуємо голубочків.

Мирослава Рахимова:

Анастасія Капаніна:

У моєї бабусі Люди є домашня тварина – кіт на прізвисько Масік. Колір шерсті у Масика чорно-білий, зелені очі. Коли він був маленьким, він був дуже спритним, але зараз це дорослий, лінивий кіт зі своїм характером. Наш кіт любить лежати та дивитися у вікно. Також у нього є різні іграшки: м'ячики та кульки на стрічках. Коли я приходжу в гості до бабусі Масик відразу тікає від мене, тому що не дуже любить сидіти на руках, але коли він дає погладити себе, то починає досить муркотіти. Я люблю годувати котика. У Масіка свої смаки у їжі – він любить солоні огірки та фініки, а також рибку та ковбаску. Мені дуже подобається бабусин зеленоокий котик і я прошу маму теж завести кошеня у нас вдома.

Альошина Альона Олегівна, вихователь групи № 5:

Це Бася, ми підібрали її біля крамниці, вона з нами вже два роки!! Ми дуже любимо нашу красуню!!

Василенко Ярослав:

🔷 Бєлобоков Михайло

🔷 Бондаренко Поліна

🔷 Застрожнікова Анна

🔷 Ірха Ілля

🔷 Клочков Єгор

🔷 Кокорина Катерина

🔷 Кузьміна Єлизавета

🔷 Новікова Кіра

🔷 Широков Влад

🔷 Греченков Станіслав

🔷 Виходцева Олександра

🔷 Лаврентьєв Ілля

🔷 Романов Даніїл

🔷 Рудь Єгор

🔷 Василенко Ярослав

🔷 Гончаренко Юліана

🔷 Капаніна Анастасія

🔷 Карпенко Володимир

🔷 Корнієнко Влад

🔷 Кужбаренко Анна

🔷 Салинініна Софія

🔷 Курись Михайло

🔷 Фабрий Данило

🔷 Рахимова Мірослава

🔷 Мельнікова Олександра

🔷 Домбровська Ярослава


🔶Вихователі Карпій Ірина Олександрівна та Альошина Альона Олегівна та працівники закладу.

Недавние посты
Архив
Поиск по тегам
Мы в соцсетях
bottom of page